film_shrek3_02.jpgShrek, kao lik i film, doživio je sudbinu svih hollywoodskih uspješnica. Dobio je nastavke!

film_shrek3_02.jpgShrek, kao lik i film, doživio je sudbinu svih hollywoodskih uspješnica. Dobio je nastavke! Nekada ta sudbina je mračna i tamna, a nekad je dobra i svijetla. Ali u izuzetnim slučajevima je bolja od početka. Shrek III ne ulazi u „izuzetne slučajeve“. Iako dok je Shrek II ispao kao (loša) kopija prvog dijela, Shrek III ipak daje nade kako će slijedeći nastavak, a nesumnjivo će ga napraviti, biti bolji. Shrek III, kao i svi prije njega, obiluje ismijavanjem svih klasičnih likova iz bajki, koje je sasvim slučajno Disney sve animirao, te modernom muzičkom podlogom koja je savršeno prilagođena scenariju. Shrek, kao crtić i lik, i dalje odstupa od svih standardnih heroja u bajkama i pričama, kao i njegova princeza i ljepotica, koja nije ljepotica već upravo suprotno. Shrek je najavio novo doba animiranih priča, doba antijunaka i pokazao kako stare prožvakane priče mogu biti i dalje zanimljive samo kad bi se ispričale na malo drugačiji način.

Nakon što su se roditelji Fione pomirili s činjenicom da joj je kćer ogar, kao i njezin budući, Shrek i Fiona se pokušavaju prilagoditi dvorskom životu. Što i nije život za jednog ogra, a ponajmanje za ogra poput Shreka. „Shit hits the fan“ (kako bi rekli ameri) kada kralj na samrti proglasi Shreka kao nasljednika. Shreku je to previše i on se odluči krenuti u pohod i pronaći slijedećeg nasljednika u nizu, Artura jer on nikako ne želi biti kralj. I tako ostavlja svoju dragu i njezine prijateljice: Snjeguljicu, Pepeljugu i Trnoružicu, u sigurnosti dvorca. Ili je tako on barem mislio. U međuvremenu princ Šarmantni (Charming) planira osvetu i okuplja sve negativce iz svih bajki kako bi zauzeli ono što njima pripada. Grad i dvorac su osvojeni. Cure su bačene u tamnicu i Princ Šarmanti Shreku sprema osvetu pri njegovom povratku.

Kraj vam nećemo ispričati već preporučamo da pogledate film bilo u kinu ili videotekama. Nikako ne preporučamo da se koristite piratima koje možete naći u svakom oglasniku kako nude filmove po smiješnimi cijenama od 15kn. Jer ipak je kvaliteta neznatno niža, dok za istu cijenu možete barem posuditi film nešto bolje kvalitete.

Film kao „Shrek“ se rijetko pojavljuje i proći će još puno vremena dok se ne napravi još jedan film poput njega. I dok će oni zahtjevniji i dalje tugovati za prvim, nezamjenjivim, Shrekom, ostatak će i dalje dokazivati kako financijski uspješan film može imati financijski uspješne nastavke, čak i ako nisu dobri kao prvi dio.