krila-andjela250Naslov knjige: Krila anđela
Autor: Cynthia Hand
Nakladnik: Znanje
Format: 12,3 x 19,0 cm
Broj stranica: 352 str.
Prevoditelj: Danijela Banović

…''Tvoja kosa, hm sjaji'', prošaptao je Jeffrey. Skrenuo je pogleda kad da mu je neugodno. Spustila sam pogled. Blenula sam. Sjaj nije prava riječ. Kosa mi je svjetlucala, poprimila je srebrnkastozlatnu raskoš svjetla i boje. Gorjela je. Odražavala je svjetlo kao što zrcalo odbija sunce. Prošla sam rukom kroz tople svjetlucave pramenove, a moje srce, koje je nekoliko trenutaka prije kucalo naizgled jako sporo, počelo je udarati bolno brzo. Što mi se to događalo?...''

Nakon svih silnih knjiga o vampirima i vukodlacima, iz Znanja nam dolazi i jedna prekrasno napisana knjiga o divnim mitskim bićima - anđelima.

Clara je šesnaestogodišnja djevojka savršenog izgleda koja je zapravo savršena u svemu; najbrže trči, perfektno govori sve svjetske jezike, super je u matematici, odlično pleše balet, i da, ona ima krila. Anđeoska krila pomoću kojih može letjeti. Clara je djelomični anđeo jer joj je majka poluanđeo, a otac ljudsko biće. Svaki anđeo ima svoje poslanje koje mora ispuniti, pa tako i Clara. Sa šesnaest godina počele su joj se pojavljivati vizije. Prvo vidi samo šumu, vatru, dim i čovjeka i shvaća da ga mora spasiti. U početku je vizija mutna, ne raspoznaje ništa, ali kad uspije vidjeti registarsku oznaku, a po njoj zaključi u kojem mjestu se treba dogoditi vizija, ona, njezina majka Maggie i brat Jeffrey odlaze iz Kalifornije u Wyoming. I Clari i Jeffreyu teško pada odlazak usred školske godine, ali znaju da moraju otići. Jeffrey je ubrzo postao popularan među novim školskim prijateljima, dok Clari to nije pošlo za rukom. Upoznala je samo dvije nove djevojke, Anđelu koja je također anđeoske krvi i od koje saznaje mnogo o anđelima, ali i o crnokrilima; zlim anđelima te Wendy, povučenu i mirnu djevojku koja ima brata Truckera, zgodnog, mišićavog i bez dlake na jeziku. On i Clara od prvog trenutka su se počeli zadirkivati, ali ima poslovica ''Tko se tuče taj se voli'' zar ne? Pa tako i oni. Ubrzo susreće i dečka sa srebrnim automobilom iz svoje vizije, zgodnog, šarmantnog i popularnog Christiana u kojeg se Clara zaljubljuje čim ga ugleda. Christian ima samo jednu manu; ima djevojku. Ubrzo se Clara nalazi u ljubavnom trokutu između Christiana i Tuckera. Koji će od njih dvojice uspjeti osvojiti Clarino srce? Hoće li Clara uspjeti spasiti Christiana iz požara i time ispuniti svoju anđeosku dužnost? Kakve će je sve nevolje zadesiti?

Autorica ostavlja puno praznina, puno otvorenih pitanja i puno mjesta za nastavak knjige. Nnaime, dala je naslutiti da Maggie ima duboko skrivenu tajnu iz prošlosti, da je na neki način povezana sa crnokrilima i da Jeffrey na tragu nečega, da nešto zna što ne bi trebao znati. Zapravo, svaki lik u romanu ima neku svoju tajnu koju autorica nije htjela otkriti. Nadam se da će to otkriti u nastavku romana koji je najavljen za 2012. godinu.

Sve u svemu, odlična knjiga - odlično ispričana priča o ljubavnim zgodama šesnaestogodišnjakinje, odlični opisi detalja, osjećaja i po meni najboljeg iznenadnog putovanja u pakao.

Cynthia Hand je odrasla u južnom Idahu, gdje i danas živi. Od djetinjstva je obuzeta pisanom riječi i počela je pisati sa šest godina. Danas je profesorica kreativnog pisanja na Sveučilištu Pepperdine. Krila anđela njezina je prva knjiga.