Format: 13,5 x 21 cm
Uvez: tvrdi
Broj stranica: 78 str.
Prevoditelj: Nenad Patrun

„Vjerujte snovima. Vjerujte svom srcu i vjerujte u svoju priču.“ - iz Uputa Neila Gaimana

Pričosvijet Johna Matthewsa i Caitlin Matthews škrinja je s blagom, ali ne gusarskim, nego blagom puno većim i puno vrednijim!

Škrinja je to s pripovijetkama koje još nisu ispričane, s pripovijetkama koje samo čekaju da netko otvori priručnik koji se u njoj nalazi i posloži 40 pričosvjetskih karata koje predstavljaju osobe, mjesta, predmete i životinje koje možete naći u raznim pričama koje već postoje. Oboje, priručnik i karte, uče nas kako ispričati vlastite pripovijetke za koje do sada nismo ni znali da postoje.

Zbirka karata s vrhunski oslikanih motivima iz Svijeta Svakodnevice, Vilinske Zemlje, Svijeta Čarolija i  Dvorskog Svijeta daje pripovjedaču ključ za otvaranje mašte bez obzira na njegove godine. Karte mogu poslužiti djeci da sama stvaraju svoje pripovijetke za sebe, da se međusobno druže pripovijedajući jedni drugima priče i bajke koje su sami stvorili razvijajući tako ne samo maštu, vodeći ih u svijet daleko od stvarnosti, već potičući na ovakav način razvoj komunikacijskih vještina kao što su govorenje, slušanje, pisanje i čitanje.

Priručnik Pripovjedačka knjiga daje primjere kako koristiti karte te usmjerava i buduće pripovjedače i one koji ih pripovijedanju uče na jedinu bitnu stvar kod pripovijedanja: nema pogrešnog shvaćanja pričosvjetskih karti. Svaka karta je ključ za jedan svijet pripovijetki, a taj je svijet drugačiji za svakog pripovjedača. Nema normi, svijet mašte je drugačiji za svakoga i to je najbitnija poruka koju Pričosvijet nosi svojim korisnicima, bili oni djeca ili odrasli.

Jer čak i odrasli pripovjedači brzo će uvidjeti korist od svijeta koji im je otključan posredstvom pričosvjetskih karata. Gledajući ih, lako se može desiti da onima koji danima boluju od spisateljske blokade ona odjednom nestane, kao rukom odnesena idejom koja se rodila pogledom na kartu Čarolije Zaborava. Ili neke druge karte sadržane u čarobnoj pričosvjetskoj škrinjici.

Ovaj pribor za stvaranje priča namijenjen je svima, bez obzira na dob i pripovjedačko iskustvo. Kao igra, kao odmor, kao zabava, kao sredstvo za razvijanje mašte ili način rješavanja problema, kao način učenja komunikacijskih vještina, kao lagan pristup svijetu koji polako izumire: svijetu pripovjedača koji su nekada sjedili svaku večer uz vatru i pripovijedali prekrasne priče, samo njima znane, onima koji su ih bili voljni i željni slušati.

Za one koji žele nastaviti njihov zanat, Pričosvijet je idealno oruđe za rad.

O autorima:

John Matthews je povjesničar, folklorist i pisac. Autor je preko 90 knjiga o arturijanskim legendama i Svetom gralu, kao i niza kratkih priča te zbirki pjesama. Zadnjih je trideset godina posvećen proučavanju arturijanskih tradicija i mitova općenito. Najpoznatija i najčitanija su mu djela „Pirates“ (Carlton/Atheneum, 2006), ‘The Grail, Quest for Eternal Life’ (Thames & Hudson, 1981), ‘The Encyclopaedia of Celtic Wisdom’ (Element, 1994) i ‘The Winter Solstice’ (Quest Books, 1999) koja je osvojila nagradu Benjamin Franklin za tu godinu. Njegova knjiga ‘Celtic Warrior Chiefs’ preporučeni je naslov za mlade čitatelje od strane New York Public Library.

Oženjen je spisateljicom Caitlín Matthews, a njihov je sin, Emrys, nedavno objavio svoju prvu knjigu, The Teen Oracle.

Caitlín Matthews je spisateljica, pjevačica i učiteljica čiji rad je upoznao mnoge s bogatstvom zapadnjačkog duhovnog nasljeđa. Poznata je kao svjetski autoritet za keltsku kulturu, zapadne misterije i drevne tradicije Britanije i Europe. Autor je preko 50 knjiga uključujući Sophia: Goddess of Wisdom i King Arthur’s Raid on the Underworld.

Matthewsi žive u Oxfordu, u Velikoj Britaniji.