Nastavak koji se čekao deset godina dobio je prvu najavu. U drugom dijelu hita iz 2009.-te očekujte posjet Bijeloj zombielandkući, Božić u zemlji zombija i monster truck.

jumanjiTreći film o Jumanjiju vodi nas kroz pustinju i prašumu. Kao da to nije dovoljno zahtjevno, grupi tinejdžera će u rješavanju igre pomoći ili odmoći njihovi djedovi.

xmenPrije izlaska filma vrijeme je da ukažemo na detalje koje je korisno znati prije nego feniks sleti u kina petog lipnja.

aladinU hrvatska kina danas stiže Aladdin, sljedeći u nizu Disneyevih hitova koji u novome ruhu obrađuje već ispričanu priču. Film će biti dostupan u dvije verzije, u originalu i sa hrvatskom sinkronizacijom.

goodomensNakon Američkih bogova, bliži se izlazak još jedne serije temeljene na romanu engleskog pisca. Djelo optimističnog naziva Good Omens izlazi krajem svibnja

Dark Sun Campaign Setting (4th Edition)

Autor: Orcus

dark_sun_csNaziv: Dark Sun Campaign Setting
Izdavač: Wizards of The Coast
Godina: 2010.
Linija: Dungeons & Dragons
Autori: Richard Baker, Robert J. Schwalb, Rodney Thompson
Ilustrator: Skupina ilustratora
Medij: tisak, PDF
Uvez: tvrdi
Broj stranica: 224
Naslovnica: u boji
Unutrašnjost: u boji

Kao što rekoh u uvodnom članku o Dark Sunu, Wizards of the Coast su nekada pomalo spori sa osvježavanjem starih favorita novim setovima pravila. Na Gen Conu 2009. godine objavili su da će Dark Sun biti tiskan sa setom pravila četvrte edicije. U danima poslije objave, kaos je preuzeo ulice Indianapolisa (lokacija Gen Cona) dok su fanovi slavili povratak svima nam dragog settinga.

Ono što odmah bode oči jesu pojednostavljene mehanike u duhu četvrte edicije. Jedna od novih stvari koje nam donosi ponovnorođeni setting, kao što ste možda pretpostavili, jest ublažena verzija defiling magije. Sada magovi mogu jednom dnevno ponovno rolati kockicu za daily power, te s time činiti družini, koja se nalazi unutar 20 kvadrata od vas, pola healing surgea necrotic štete. Ovo na žalost, u stvarnosti, izgleda kao da je mag opalio po suigračima tokom borbe. U prethodnim edicijama Defiling magija je bila nešto čega ste se plašili; nešto što je moglo pobiti party na više načina, od kojih je jedan bio gnjev žitelja Athasa, što opet nije problem kakav je bio. Možete sakriti ne samo činjenicu da koristite defiling magiju, nego i činjenicu da koristite arcane moći uopće. Sada je to samo šminkerska mehanika kako bi se igrači podsjetili s vremena na vrijeme u kojem su svijetu.

Nudi nam se i neobično visok stepen opcija za četvrtu ediciju. Klase zamjenjuje "Theme" (tema), koja dodaje likovima nešto pozadinske priče i uklapa ih u setting. Ovom karakteristikom se izbjegava mogućnost standardnih heroja u settingu u kome takvim likovima nema puno mjesta. Svaka od tema nudi po dvije specijalizacije koje daju likovima specifične uloge u svijetu. Na primjer, Dune Trader na desetom nivou može uzeti specijalizacije Caravan Master ili Shady Dealer. Jedna zgodna nova mehanika su Wild Talents s kojima igrači mogu izabrati at-will psioničku moć koja može biti zgodna npr. u trenutku kada ne znate u kojem pravcu trebate ići, a tragač vam je tragično nastradao pokušavajući uloviti bandu preraslih guštera. Sva oružja sada prave istu štetu kao i metalna, uz dodatno, opcionalno pravilo za lomljenje.

dark_sun_cgKozmologija je donekle promijenjena da se prilagodi četvrtoj ediciji. Stoga imamo Feywild i Shadowfell. Potonji je preuzeo ulogu koju je u ranijim edicijama imao The Grey, dimenzija koja odsijeca svijet Athasa od ostatka D&D kozmologije. Feywildu je, logično, prilično teško pristupiti, ali se i dalje mogu naći procijepi u malobrojnim mjestima koje smrt i suša nisu još dosegli. Rase koje se vraćaju iz prethodnih edicija, a koje Dark Sun dodaje četvrtoj ediciji, jesu mul i thri-kreen. Half-giante mijenjaju goliathi, dok su tieflinzi novitet u Dark Sunu, kao i eladrini, koje sada možemo voditi zahvaljujući dodatku Feywilda. Povijest Athasa ostala je uglavnom nepromijenjena tako da će stari igrači i dalje igrati u istom, nemilosrdnom svijetu.

Creature Catalogue se fokusira na monstere na koje biste zaista najčešće nailazili. Većina njih su klasična čudovišta koja ste sretali i ranije. Vraća se i noćna mora igrača koji su naumili prijeći preko muljevitih mora – silt horror. Pipci ovog bića su ono što nije dozvolilo našim likovima niti trenutak odsutnosti. Sada se svaki pipak tretira kao posebna jedinica tako da ćemo ih vjerojatno sretati još češće u kampanjama. Ubačen je i dobar broj pljačkaša, taman onoliko da Dungeon Master dobije ideje koje će igračima onemogućiti miran san. Brzo se da primijetiti da su životinje i zvijeri prilagođene za borbu u arenama što se slaže s generalnom postavkom svijeta gdje su borbe u areni svakodnevna pojava. Najjači monster je stari poznanik iz prethodnih edicija, Dragon of Tyr (level 33 solo controller), čiji će poraz biti adekvatna satisfakcija igračima visokih nivoa. Ono što će mnogima zasmetati jest mali broj nemrtvih bića koja su mogla idealno poslužiti kao vojska Sorcerer King-ova, čiji će poraz biti cilj većine igrača.

Očigledno je da četvrta edicija ima probleme s nekoliko mehanika koje ne uspijevaju u potpunosti prenijeti duh prethodnih edicija. Međutim, nove opcije za likove, dobro prilagođene rase i kvalitetno ispričana priča će privući mnoge nove igrače, i možda natjerati stare da daju šansu novoj ediciji ako već nisu.

Goblinov gebis

Galerija

Kliknite na strip za čitanje! Ako želite pogledati starije brojeve posjetite arhivu.

Povezivanje

Primaj obavijesti o novostima na Fantasy Hrvatska putem e-maila!

 
Pratite nas putem RSS-a! Facebook stranica Pratite nas na Twitteru!

Prijatelji

Korisnička zona