Glass official theatrical posterU kinima se ovih dana vrti Glass, treći film iz prve Shyamalanove trilogije. Neslomljivi Overseer (Bruce Willis) obračunat će se s nadljudski moćnim Beastom (James McAvoy), i starim neprijateljem Glassom (Samuel L. Jackson).

warhammerProizvođači igara Warhammer koristili su strategiju uvođenja novih edicija svakih nekoliko godina. Kao rezultat takve politike, njihove igre su opstale desetljećima. No prije nekoliko godina ukinuta je jedna od dvije najdugovječnije igre Warhammer Fantasy Battles, a nastavljen je razvoj Warhammera 40000.

avengers endgameSaga o Osvetnicima započela je s Iron Manom (2008) a završit će ju Avengers: Endgame (2019). Nakon dvadeset jednog filma u ukupnom trajanju od 38 sati, približava se vrijeme rastanka s nekima od omiljenih junaka.

godzilla2Prošle su već su četiri godine od kada je Ken Watabane, u prethodnom filmu, izgovorio glasovitu rečenicu: "Let them fight". Tada se naslovno čudovište borilo protiv malo poznatog MUTO-a. Ovoga puta će kralj svih čudovišta morati izaći na kraj, ne s jednim, nego s tri čudovišna bića: Rodanom, Mothrom i Kingom Ghidorahom. Kako ta bića izgledaju možete pogledati u novome traileru za film Godzilla: King of the Monsters.

marvels daredevilMali šok je odjeknuo internetom kad je Netflix izjavio kako neće biti 4. sezone "Daredevila". "Marvelov Daredevil se neće vratiti u 4. sezoni na Netflixu" - izjavio je Netflix za CNN. Slijepog odvjetnika iz Hell's Kitchen možda nastavimo gledati negdje drugdje... nadamo se.

Wolf's Rain

Pod poznatim produkcijskim kućama Bones i Bandai, kreativno snažan, projektima iskustveni tim združen od redatelja Tensai Okamure, scenarista Keika Nobumote i dizajnera Toshihiro Kawamote stvorio je 2003. godine Urufuzu Rain (Wolf's Rain).

wr05Ovaj atraktivan i originalan anime naslov na teret je preuzeo najteži oblik posla: provođenje kompleksne radnje smještene u svijet originalne, autentične baštine. Poznata glazbena umjetnica Yoko Kanno pridružila se timu u produkciji glazbe, što je naslovu podarilo osebujnost, izoštrivši mu stil. Priča se zbiva u alternativnoj stvarnosti Zemlje, postapokaliptičko vrijeme budućnosti razdvojenog čovječanstva koje istovremeno umire od gladi i pliva u rijekama ratova. Prema legendi, s krajem svijeta dolazi mogućnost za odlazak u Raj, a put do njega mogu pronaći samo vukovi. Sa smrću legende, ljudi su uvjereni kako vukovi više ne postoje te se svijet kreće prema konačnom rasulu. Međutim, vukovi još uvijek postoje, a preživljavaju preuzimajući ljudske forme. Radnja započinje kada se četiri različita vuka, vučena specifičnim mirisom Mjesečeva cvijeta, pokazatelja puta do Raja, susretnu u gradu ljudi.

Rain već stilski odskače od drugih izbjegavajući nepotreban CGI i nepotrebne scene, održavajući specifično mračan, sirov ton sumorne budućnosti i vjerodostojno prenoseći osjećaj općeg siromaštva same mogućnosti življenja. No, svijet i likovi onoliko su detaljno oslikani koliko im je budžet dopuštao, na momente parirajući s najboljim naslovima te s posebnim naglaskom na brigu o bitnim grafičkim segmentima, za koje smatraju da moraju biti izraženi i očuvani. Razvojni tim nije se ustručavao potruditi oko akcijskih i dramskih trenutaka pa se svaki bitan događaj odvija najfinijom fluidnošću. Rain je tako animacijski mješavina jednostavnosti i detalja, pronalazeći vjerodostojan optimum s obzirom na budžet i cilj projekta. Njihov najveći uspjeh je stilska specifičnost po kojoj će se nezamjenjivo izdvojiti od drugih naslova, dok će se sljedeći priču, izmjenjivati visokotehnološki krajobraz obogaćen magijskim aspektima, postapokaliptična divljina i minimalističke urbane sredine.

Wolf's Rain nije najveseliji od anime naslova, bitno se drži ozbiljne teme i ima namjeru ispričati dramu njihova svijeta. Nećete nailaziti na comic relief momente i nepotrebne upadice za mase koje druge dramske naslove pretvaraju u paradu, ali pritom ne pripada ni klasi pretencioznog terora, već je apsolutno pristupačan svima; ne samo po ukusu, već i starosti. Ozbiljna radnja, slojevitost i zrelost animacije odgovarat će starijima, a za mlađe tu su poistovjetivi likovi, vukovi, akcija i jednostavnost odnošenja likova. Njih će zajedno udruživati i mistično ozračje radnje, uvijek obećavajući još više zanimljivosti kako se priča raspliće te u tome ne podbacuje.

wr

Iz epizode u epizodu nastavlja se oblikovati izvanjski svijet u kojem se likovi nalaze te unutarnji svijet njihovih karaktera. Svaki od glavnih i sporednih likova nosi čvrstu, nesuvišnu ulogu, prije ili kasnije zaok


Rain, međutim, ima ozbiljan problem s tempom i prepričavanjem same radnje. S jedne strane, postoje objektivne šanse da ćete se na njihovom putovanju izgubiti, odnosno da ćete početi primjećivati teško nošenje sa širokim geografskim prostorom, motivima koje nastoje izravnati i različitim momentima radnje koje pokušavaju povezati. S druge strane, kako se serijal bliži sredini i kraju, radnja se sve sporije raspliće, sukobi sve dulje traju, putovanje postaje sve napornije. Naizgled, djeluje kao da su priču namijenjenu za petnaestak epizoda morali izgurati do dvadeset i šest. Pred kraj, kada postane zaista zanimljivo, pojavit će se krajnje nepotrebni, oduljeni sporedni događaji bez svog mjesta i vremena pa bi pokoji gledatelj lako mogao postati isprovociran. Wolf's Rain je vrijedan kraja, ali definitivno ćete osjetiti potrebu za fast forward tipkom.ruživu, a međusobno su dovoljno različiti da bi se mogli izdvajati favoriti. Osim što su svi likovi međusobno povezani, različiti klanovi likova nose i sporedne priče u kojima se zapliću pa se tako uz glavnu radnju odvijaju i paralelne, osobne priče sporednih likova. Na globalnoj razini veliki igrači vuku poteze svoje dominacije, a u srži radnje likovi se pokušavaju izboriti za bolje sutra i čistu stranu svoga Ja. Također, vrijedi reći kako se likovi-vukovi doista tako i ponašaju, stoga nema priglupe antrocentričnosti, promašenog antropomorfizma ili podilaženja gledateljima. Oštricu vučje surovosti koju unose u svaki dramski trenutak ostavlja dobar utisak. Dovršenje radnje također je bogato jer nema konačnog rješenja, već je podložno interpretacijama i omogućuje spekulativno povezivanje sa svim do tada istaknutim aspektima avanture.

Za Wolf's Rain nije potrebno dugo da bi se prepoznao originalan naslov: njihov rad na izgradnji autentičnosti započinje u prvoj epizodi i privrženo se nastavlja do samog kraja, njegujući pripovijest kakva je rijetka među japanskim naslovima. Bez obzira na problem s prepričavanjem, Wolf's Rain ne bi se trebao preskočiti.

Goblinov gebis

Galerija

Kliknite na strip za čitanje! Ako želite pogledati starije brojeve posjetite arhivu.

Povezivanje

Primaj obavijesti o novostima na Fantasy Hrvatska putem e-maila!

 
Pratite nas putem RSS-a! Facebook stranica Pratite nas na Twitteru!

Korisnička zona