kruna ponoci 2D

Drugi nastavak svjetski poznate tetralogije "Prijestolje od stakla" je objavljen u hrvatskom prijevodu. Pod nasovom "Kruna ponoći" Celaena Sardothien nastavlja obavljati svoju dužnost kao kraljev ubojica, ali na svoj način.

got vii  HBO je nakon dugo očekivanja najavio datum premijere i prikazivanja nove sezone serijala pod nazivom Igra prijestolja VII.

uskoci 250

Nakon što se popularna kartaška start-up igra rasprodala u Hrvatskoj i dugo vremena je nije bilo u prodaji od sada ju možete naručiti preko nas.

Njezina maloprodajna cijena je 80,00kn, ali za sve koji se jave na naš mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i naruče sa svojim podacima (ime i prezime, adresa i kontakt telefon) dobit će popust od 20%. Dostava je 20kn.

Nažalost hrvatska verzije igre više ne postoji, a u prodaji je samo engleska i njemačka verzija igre. Pravila su u svakoj igri na sva tri jezika (hr, en, de), a samo karte su na engleskom ili njemačkoj jeziku.

Uskoci i dalje nisu u slobodnoj prodaji stoga ne vjerujemo da ćete ih naći u trgovinama i ovo je jedinstvena prilika da se dokopate svojeg primjerka ove igre.

Više o igri možete pročitati u našoj recenziji: Uskoci - kartaška igra o hrvatskim gusarima

IMG 3048Već smo tradicionalno na 36. Danima znanstvene fantastike uživali u predavanjima, radionicama, kvizovima i filmskim projekcijama uz cosplayere i odličnu organizaciju. No, moramo istaknuti najzabavniji dio SFerakona - naime, po prvi put na zagrebačkoj konvenciji uživali smo u predstavi u pet činova Dr.Horrible koji se odvijao kroz cjelodnevni subotnji program i dobio pozitivnu reakciju većine posjetitelja. Isto tako smo uživali i u predavanjima počasnih gostiju Chrisa Becketta i Nikolasa Lloyda. No, da se vratimo na početak...

sferaI ove godine možete uživati u programima 36.Dane znanstvene fantastike pod popularnim nazivom SFerakon 2014. Tema ovogodišnjeg SFeraKona su "Paralaleni svjetovi i alternativna povijest", a s tom temom vas tradicionalno čekaju radionice, predavanja, cosplayeri te poznati domaći i strani predavači.

Ghost in the Shell 2: Innocence

GHOST IN THE SHELL 2: INNOCENCE (2004)

Redatelj: Mamoru Oshii
Scenarij: Mamoru Oshii
Glasove posuđuju: Akio Ōtsuka, Atsuko Tanaka
G1G1Gg1

 

 opis
ghost-in-the-shell-2-innocence-1

Ghost in the Shell 2: Innocence (Inosensu) je anime naslov iz 2004. godine, nastavak prvog Ghost in the Shell iz 1995. Nastavak je ponovno režirao Mamoru Oshii prema vlastitom scenariju, u suradnji s predsjednikom poznatog Ghibli studija Toshio Suzukijem kao koproducentom budući da je Oshiijev projekt zahtijevao upravljanje budžetom od preko 20 milijuna američkih dolara.

Radnja filma nastavlja se na protekli naslov, sada u godini 2032., a sporedni likovi prošlog nastavka, Batou i Togusa, združeni su u partnerstvo za inspekciju novog slučaja. Niz naizgled slučajnih androida, jedni od mnogih u komercijalizaciji za mase, ubijaju svoje vlasnike. Posao Batoua i Toguse jest otkriti treba li se njihov odjel uplesti u slučaj, no čim uđu u njega uđu, otkrivaju anomalije, svrhu androida koja nije trebala biti. Spoznaje ih odvedu neplaniranim putem, oba duboko zabrinuta i za vlastitu psihu.

ghost-in-the-shell-2-innocence-2Nastavak koji to zapravo nije vezan je za izvorni Ghost in the Shell (onaj Masamunea Shirowa) samo temom i likovima. Vidno inspiriran od samih začetaka, Mamoru Oshii je Innocence planirao kao standalone naslov potaknut Shirowovom pričom, no u konačnici su odlučili Innocence naziv pretvoriti u podnaslov, kako bi privukli gledatelje. Isti čovjek, ali sasvim drugačiji film. Akcijski imperativ prvog dijela potisnut je u potpunosti, uz tek povremeno kratko raspištoljavanje ili pretjerano „slatko“ masakriranje, a sadržaj i umjetnički izričaj pogurnuti prema apstrakciji. Mada su se jednako tako raspištoljili 3D animacijom i specijalnim efektima kojima prožimaju 2D animaciju, radi se više o noir detektivskom naslovu, iznimno sporom, teškom, mirnom, jakog kontrasta i posvema spekulativnom filmu.

Prvi Ghost in the Shell je misaonog sadržaja, ali to mu nije bio i jedini sadržaj. S druge strane, Innocence teži upravo tome da jedino i bude misaonog sadržaja, s velikim naglaskom na dijaloge. Likova je malo, dijaloga puno, a oba služe koliko manje inkarnacijama osoba u svijetu Ghost in the Shella, toliko više izražavanju autorovih misli, odnosno problema kojih se film dotiče. Dobar dio dijaloga i suptilnih poruka prisutnih uokolo animiranog područja kojim se likovi kreću jesu izravni citati poznatih osoba povijesti (npr. Konfucije, Weber, Descartes, Buda), filozofa i pjesnika, duboko ukorijenjene misli koje se izravno referiraju na budućnost kakvu Shirow i Oshii predviđaju. Neobičnim metodama, ali sasvim u srž, raspravlja se o realistički ozbiljnim i opasnim problemima koje će prouzrokovati razvoj kibernetike i računalstva, koji općem puku nisu na kraj pameti, a koji se već sada manifestiraju u začecima, dotičući teme znanosti, bioetike, estetike, čovjeka kao takvog. Motivi citata i scena češće nemaju nego imaju smisla, ondje i tako oblikovani samo kako bi se iznijela misao, u lice, bez suptilnosti, kao reflektiranje na događaj, ali Oshii svejedno kreira dovoljno zanimljivu radnju, mada isjeckanu artističkim dosjetkama, koja dobiva svoje završno, vrlo dobro, poglavlje.

ghost-in-the-shell-2-innocence-3Unatoč velikom budžetu, animacija i nije najvještije izvedena. Ona je detaljna, čista, stilski specifična i efektno bogata, ali kombinacija 3D, 2D i cell shadinga čini od filma eksperimentalno petljanje. 3D koji se tiče modela je nezgrapan pa bi dijelovi filma mogli izgledati takoreći bezveze, slab prijenos emocija scene, što film košta utiska. Drugi loše izveden element jest referentnost na prvi Ghost in the Shell. U suradnji sa skladateljem Kenjijem Kawaijem slična se glazba slično upotrebljava u sličnim scenama slične naravi. Bilo da je cilj nostalgija, posveta, potpis ili nešto četvrto, prvi je naslov ideju originalno zamislio i kao takva, izvorna, je savršeno ukomponirana. Innocence je, sve u svemu, naprosto mogao bez njih jer manjkaju energije koju su imali u Ghost in the Shell.

Solidan, režijski sasvim preokrenut nastavak, cijenit će više oni zainteresirani za spekulativnu misao ili eksperimentiranje nego li oni željni akcije. Nema je niti približno za ispunjavanje osnovnog interesa, a niti detektivska priča nije u prvom planu, već je brod za prijenos misli. Ponekad, u spletu svega što se u filmu nalazi, djeluje suviše pretenciozno, ali ga vrijedi pokušati pogledati.

Add comment


Security code
Refresh

Goblinov gebis

Galerija

Kliknite na strip za čitanje! Ako želite pogledati starije brojeve posjetite arhivu.

Povezivanje

Primaj obavijesti o novostima na Fantasy Hrvatska putem e-maila!

 
Pratite nas putem RSS-a! Facebook stranica Pratite nas na Twitteru!

Korisnička zona